Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Nina - 12 maj 2011 20:13

...denna vecka sett döden i vitögat. Börjar bli orolig för att han snart förbrukat sina nio (katt)liv. Jag har varit i Sthlm idag och har därför lämnat Nemo hos min syster som hade VAB idag. När jag skulle lämna Nemo där i morse så blev han attackerad av en hund. Den var lös och lyssnade inte på sin husse. Hunden gick till attack på lilla Nemo och bet honom över nacken. Han skrek och jag kunde på hans gälla skrik höra att han förstått att detta kan gå illa. Jag skrek åt den aggressiva hunden, den morrade. Jag knuffade den med min ena fot. Ville bara ha bort den från min lilla hund. Ägaren kom. Han fick knappt fast den. Han tog den i nackskinnet och den morrade hela vägen hem. Fy, vad läskigt. Nemo blödde lite, kunde dock inte hitta vart det kom ifrån. Han ligger nu hos Milla och väntar på att få komma hem. Han har lekt med Emme hela dagen och är helt slut. Det är bra att hon underhållit honom och fått honom på andra tankar.

Av Nina - 12 maj 2011 19:53

Man är inte längre så tuff när man sitter högst upp i berg och dalbanan. Det är precis det ögonblicket innan man kastas utför den första backen som man fylls av skräckblandad förtjusning. Man får däremot en adrenalinkick som man klarar sig riktigt länge på. Eller i alla fall tills vagnen stannar och man bara måste åka en gång till. Jag älskar Gröna Lund och nu har jag åkt så många karuseller att jag är helt slut. Men det var det värt!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards