Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Nina - 4 juni 2011 18:57

Det är underbart med värme...hetta. Jag har varit ute hela dagen. Jag är en soldyrkare ut i fingerspetsarna. Jag har äntligen hängt upp min hängmatta. Jag passade på att ligga där. Tyvärr så har jag två grannar som gillar att spela musik på högsta volym, gärna med balkongdörren öppen. Den ena killen spelar musik som faller mig i smaken, den andra spelar musik som inte faller mig i smaken (han sjunger också, väldigt dåligt dessutom). Dessa två försöker att ta ut varandra genom att spela mest och högst. Idioter. Båda två har dessutom gratisversionen av Spotify så plötsligt ekar det reklam över hela området. Snåljåpar!


Jag kände att jag höll på att bli galen på dem där jag låg i min hängmatta och försökte njuta av tillvaron. När musiken äntligen tog slut och de stängde in sig i sina lägenheter så somnade jag där i min älskade hängmatta. Vaknade av att jag var helt varm. Jag har bränt mig på armarna :) Typiskt. Jag hade inte bara bränt mig jag hade även missat att en kompis hört av sig. Han ville att vi skulle åka longboard. Jag skyndade mig att höra av mig men han hade redan hunnit vara iväg. Jag tog min bräda och rullade iväg själv. Det är en härlig känsla att vara ute, bara jag och min bräda. Det är lite samma känsla som jag hade med Dorado. Det är vi på något sätt.


Vi var ute igår min kompis, en kompis till honom och jag. Det är roligt att åka bräda tillsammans med andra. Jag fick dessutom prova min kompis bambubräda. Oh la la säger jag bara. Den var helt underbar. Kollade på en sådan när jag köpte min. Men det är precis som i hästvärlden, man får det man betalar för. Den kostade 3500 kr så jag tog det billigare 2000 kronors alternativet. Inte för att min bräda är dålig, nej den är toppen och min kompis gillar den så jag kan fortsätta att bytlånas då och då ;)


Jag var på stan och fixade lite nya klänningar i förrgår. Jag köpte denna till avslutningen:


    


Den blir toppen! Jag köpte även en klänning att ha till vardags. Den var superfin och känns lite jag :)


  


Jag orkar inte äta någonting så länge det är så här varmt så jag har fixat iordning lite olika meloner att käka. Får käka när jag varit ute och sprungit i kväll (då det förhoppningsvis svalnat av lite, annars kommer jag att smälla av redan efter första kilometern). Jag funderar på att sova ute i natt. Brukar passa på att sova i hängmattan ibland när det är varmt. Det är härligt att sova under bar himmel. Jag vet, jag är lite bohem. Men jag mår inte dåligt av det :) 


  

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards