Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Nina - 27 juni 2011 07:29

Jag hade ett par röda Converse när jag var liten. Jag älskade de skorna. Igår fixade jag mig ett par nya. De är supersnygga. Allt började med att jag skulle på Stadium Outlet för att kolla om de hade några flip flop. De hade ett par fina Quiksilver i min storlek. Det fanns tyvärr bara skitiga sådana. Hur det än är och hur billiga de än må vara så vill jag gärna ha ett par rena skor, i alla fall från början. Jag bestämde mig för att fara på vanliga Stadium. Där stod de, högst upp på hyllan. He bara ropade på mig. Jag plockade ner dem och de satt som ett smäck. Därför fick de komma med mig hem och igår tog vi vår premiärrunda med brädan.


Jag har inte kunnat åka på länge eftersom jag haft ont i foten. Nu gick det hur bra som helst och jag kunde få ordentligt med fart på brädan. Helt underbart. Mina nya skor bara lös alldeles röda. Jag är fortfarande utan de flip flop som jag sökt hela våren. Jag vill ha ett par Roxy och de verkar omöjliga att få tag på. Jag köper alltid Roxy flip flop, det är mitt märke. Blir riktigt irriterad. Vem säljer Roxy?


Mot kvällskvisten kröp ett otroligt sötsug över mig och jag tog cykeln till Hemköp. När jag kom innanför dörrarna så kände jag doften av jordgubbar. Plockade på mig ett paket. Hittade även körsbär. Mums. Köpte dem också. Lastade upp allt i skålar och satt på balkongen och tuggade medan jag färdigställde mitt senaste alster.

       

Älskade Dorado.


Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards