Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Nina - 2 november 2012 18:17

Det finns ingenting mysigare än när flocken fått ren halm i ligghallen. Cielo bara älskar mysfaktorn. Jag har inte kunnat vara till honom sedan i söndags men idag orkade jag färdas så pass att jag tyckte det var värt ett besök i hingstflocken. När jag klev ur bilen möttes jag av en kille som jobbar på gården. Fick en uppdatering om hingstflocken utan att jag ens bett om det. Sådant värmer. Det visar att man bryr sig.

Cielo låg och sov. När jag ropade på honom så såg jag det lilla huvudet med sin stora stjärn riktas mot mig. Jag kunde se på hela honom hur glad han blev. Inte så glad att han behagade stiga upp men när jag kom fram så tryckte han sin lilla mule i mina byxor. Han var precis överallt och visste inte riktigt vad han skulle ta sig till. Jag kliade honom i pannan, på halsen och strök den lilla mulen. Han bara njöt och det gjorde jag också. Att en så liten grej kan bli så stor. Jag blir helt lycklig bara jag tänker på det :) Cielo är verkligen min bästa vän.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards