Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Nina - 12 november 2012 23:39

Nu är kursen snart över :( Vi började dagen med redovisningar. Min grupp redovisade om "slarv" som man tillåter sig göra i hästhantering. Efter alla redovisningar var det dags för olika tester ute i stall och ridhus. Vi lindade ben, knoppade, gjorde teoretiska delar. Ute i ridhuset grillades vi i att visa häst för hand. Jag är helt slut i huvud och kropp. I morgon är ytterligare en intensiv dag och jag vill så gärna klara tappskokompetensen. Det blir fler teoretiska tester och sedan ska vi avsluta med att utvärdera. Kommer vara helt slut i morgon också. Kommer att bli intensivt, så intensivt men jag ser verkligen fram emot det. Känns samtidigt tråkigt. Jag älskar att få dra på mig ridkläderna på måndagarna och tisdagarna för att åka ut och leka i stallet. Det känns så kul att få plugga någonting som jag verkligen har koll på. Det känns inte främmande. Kommer att sakna hästplugget och mina nyfunna vänner.

Bild på de knoppar jag fixade idag. De fick klart godkänt och jag blev stolt i hjärtat när min lärare tyckte att det syntes att jag knoppat förut. Hehe, måste vara minst 100 år sedan sist men det är kanske som att lära sig cykla. Ärligt så var jag lite orolig för ifall jag skulle lyckas. Hade lyckats välja världens snällaste häst och kunde jobba effektivt. Beas förtjänst.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards