Min spanjor Dorado

Alla inlägg under april 2014

Av Nina - 5 april 2014 13:23

Här kommer bilder från Isaks nyrenoverade rum.              

Av Nina - 5 april 2014 11:51

Han blev väldigt överraskad. Och glad. Han har sovit hela natten i egen säng och i morse har han byggt lego vid sitt nya bord :) han har ställt iordning sina grejor i hyllan och vi hjälptes åt att sätta mattan på plats. Nu ska jag sy gardinen och sedan är allt klart. Eller Henrik måste sätta fast dörrhandtaget och sänglampan, men sen har han det finaste rummet i hela huset :D Jag känner mig väldigt nöjd.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Nina - 3 april 2014 22:10

Oj, vilket bra hö jag fått! Hästarna bara älskar det! Till och med kräsna Cielo tuggade till det var helt tomt på golvet. Det händer inte varje dag. Hoppas det håller i sig.

Henrik passade på att städa hagen. Jag fick titta på. Det var tråkigt. Tog in pojkarna och pysslade på med med dem i stället. Ringde 1177 eftersom jag ännu har så jäkla ont i magen. Men så länge babyn är aktiv så är allt lugnt. Skulle vila massor och ta en alvedon om det var riktigt illa.

Isaks rum är klart. Blev så himla bra. Han kommer i morgon. Ska bli kul att se hans min när han får se vad vi gjort.

Av Nina - 1 april 2014 18:01

Jag oroade mig för vägningen, men den gick galant. I stället borde jag oroat mig för att Henrik skulle gaddat ihop sig med barnmorskan. Jag har fått en ordentlig fingervisning om att ta det mer lugnt. Att inte utsätta mig själv och barnet för dumheter. Gjorde det i går, vilket resulterade i att jag fick så ont i magen att jag fick gå och lägga mig.

Järnvärdet var åt helskotta så jag får inte slarva med järntabletterna. Vi fick lyssna på hjärtljudet. Det gick si så där. Barnmorskan konstaterade samma som hon som gjorde ultraljudet. Att vårt barn var den livligaste krabat man stött på. Henrik säger att det är mina gener. Och det är väl sant. Tänker inte sticka under stolen att jag var rätt vild som barn.

Av Nina - 1 april 2014 14:07

Idag är det ännu en gång dags för invägning på MVC. Det är som att gå på vägning nummer två hos Viktväktarna och veta, redan innan man går dit att man gått upp flera kilo. Vet att magen växer och att man enligt skriften i regel går upp 0,5 kg per vecka men det känns ändå tufft. Vet att jag är nojig och att det är bra att magen växer. Undra om jag är ensam om att vara så här nojig när det kommer till att ställa sig på vågen och där få en känsla av att tuppa av för en liten stund.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards