Min spanjor Dorado

Alla inlägg under maj 2014

Av Nina - 19 maj 2014 18:10

Nu är den äntligen här! Den riktiga värmen!

Av Nina - 16 maj 2014 22:22

Henrik och Isak är på plats. Listan över namn till babyn blev plötsligt mycket längre. Jag håller dock hårt i mina favoriter. Isak är på min linje. Han gillar samma namn som jag :-)

Pojknamn
Vilgot
Hugo
Casper
Milton
Vilde
Melvin
Alfons
Knut
Arn
Sverker
Salomon
Hjalmar
Hans
Felix

Flicknamn
Selma
Svea
Viola
Tilde
Tuva-Li
Sofia
Emma
Alina
Astrid
Polly
Lisen
Ronja
Astrid

Av Nina - 15 maj 2014 21:19

I helgen ska vi sätta oss ner och titta på lite namn till babyn. Jag har några förslag som jag tänkt lägga fram. Nu gäller det bara att få sin vilja igenom. Undra hur jag ska lösa det?

Pojknamn
Vilgot
Hugo
Casper
Milton
Vilde
Melvin

Flicknamn
Selma
Svea
Viola
Tilde
Tuva-Li
Sofia
Emma
Alina

Av Nina - 15 maj 2014 20:13

I natt drömde jag att jag satt med Irmeli i solen. Vi var på Markan. Jag fikade en ryttarbulle. Oj, vad jag saknar henne och Markan för den delen. Saknar Västerås. Saknar Emme och framför allt Milla.

Av Nina - 13 maj 2014 16:19

Har bestämt mig för att försöka sälja Caspers tävlingsträns och kandar. Jag kommer förmodligen aldrig att använda dem igen eftersom jag har köpt nytt till pojkarna.

Äldre kandar säljes. Storl.full Inkl.stång och bridong. Stången 13,5 cm och bridong 13 cm. Även tyglarna ingår. Två stenar i pannbandet har missfärgats, mörknat. Har hängt i flera år och skulle må bra av lite kärlek. Pris: 500kr

Helsvart träns med mässingdetaljer. Välskött och knappt använt. Storl. Full. Pris: 300kr

Av Nina - 12 maj 2014 18:07

Nemo hälsar att han var om möjligt ännu sötare!

Av Nina - 12 maj 2014 18:05

Lördagens regn ställde till det i pojkarnas vinterhage. Söndagen bjöd på strålande sol och underbart varmt. Vi bestämde oss för att bygga en ny hage bakom ridbanan. Där var det torrt och fanns lite att tugga på. Det innebar dock att vi först måste bygga en bro över diket mellan ridbanan och hagen. Sagt och gjort. Var tveksam på om hästarna skulle gå över eftersom jag aldrig utsatt dem för någonting liknande. Tog Libero först. Han kom snällt bakom. Går du så går jag också. Cielo studsade över bron med en himla fart. Tokstolle ;) Nöjda och glada studsade de runt i sin nya hage. Först lite skärrade men de lugnade sig snabbt.

Av Nina - 10 maj 2014 22:37

Jag har intagit ryggläge i soffan. Henrik kämpar på med tvättstugan. Han håller på att spackla. Verkar som att han tänker göra klart så han kan sätta nya taket och spottarna i morgon. Det är ordning på snyggHenka.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards