Min spanjor Dorado

Alla inlägg under januari 2015

-29

Av Nina - 12 januari 2015 17:36

Blir bara kallare och kallare. Hästarna står inne. Kotten sover. Jag pysslar.

Har fixat i hans bok också. Klistrat in lite bilder. Kotten slog nu upp sina två blå så nu vi ska mysa tillsammans och kolla på Djurakuten.

Av Nina - 11 januari 2015 18:03

Fick 300kr rabatt på Ellos så jag skyndade mig att beställa en matta till Hugos rum. Han fick en Kids concept med stjärnor. Givet. Blir superfint till gunghästen han fick i julklapp.

Detta innebär att bordet och stolarna som jag haft där nu är till salu. Alltsammans för 800kr.

Av Nina - 11 januari 2015 17:49

Kikärtsbiffar, vitlökssås och potatis. Supergott! Rekommenderas varmt!

Av Nina - 10 januari 2015 12:20

Har bäddat ner gossen. Han har feber och är inte alls pigg. Mamman passar på att läsa lite. Var så himla länge sedan. Påbörjade en bok när jag bodde i Västerås. Har läst hela serien och detta är sista delen. Läste den aldrig klart så nu har jag äntligen öppnat den igen. Fortfarande lika bra.

Kaka nummer två blev klar sent i natt. Dekorerade den med ett Minecraft svärd. Tror att den är sjukt god. Önskar jag fått smaka den. Men den har åkt iväg till kalaset i Luleå.

Här kommer bilder från Emmes stalltjänst. Libero är verkligen guld. Tänk denna häst skulle jag aldrig kunnat ens i min vildaste fantasi tro, att han skulle kunna vistas bland barn. Men han älskar barn. Han rör inte en fena och Emme berömde honom i går för hans lysande samarbetsförmåga! Det du Libero, det trodde du aldrig. Kanske du kan lära din lillebror lite skills :)

Av Nina - 9 januari 2015 19:48

Hon skulle så stort rida på Libero. Tills vi tagit på honom alla grejor och tagit ut honom. Då vägrade hon. Libero väntade tålmodigt och snällt men besvikelsen var total. Hon skulle köra Cielo. Longerade Libero och selade på Cielo. Det gjorde hon. Satt stolt i vagnen och körde varv på varv runt gården. När vi ledsnat så sa vi att nu är det sista varvet. Då tittade Emme frågande på Milla och sa:
-Varför?
Camilla svarade pedagogiskt att Cielo är trött nu, han vill gå in i stallet. Haha, inte illa att ungen körde helt slut på hästen ;P

Jag håller på att baka. Isak har kalas i morgon. Kotten har feber och sover. Älskade Kotte.

Av Nina - 8 januari 2015 21:30

Jag hann nästan motionera båda hästarna. Kände att det var att utmana ödet när jag kastade på Cielo grejorna, men jag chansade. Det höll nästan hela vägen. Hugo somnade dock om men jag tog in Cielo i alla fall. Fodrade och nattade pojkarna. Passade på att skotta lite samt bära in ved när jag ändå var ute. Här har kommit sjukt mycket snö och jag har rätt stor gård så utan traktor är det lönlöst att ens försöka skotta men jag har gjort stigar samt röjt framför stallet, uthuset och huset. Får ta framför garaget i morgon.

Av Nina - 8 januari 2015 17:21

I går hängde jag nästan hela dagen med Emme. Älskade unge. I morgon kommer hon hit. Hon tänker borsta och sköta hästarna. Hon har även bestämt att hon ska rida Libero. Det ser han nog fram emot. Jag längtar massor till i morgon!

Av Nina - 8 januari 2015 16:44

Pojkarna får sin motion i kväll i stället. Har gjort stallsysslorna i morse och sedan tagit det chill.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards