Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Nina - 23 november 2009 21:20

Sitter med Nemo och myser i soffan. Har käkat en macka, druckit ett glas O'boy samt trakasserat mina vänner på FB. Jag har även googlat Colin Firth och spanat in lite bilder på honom. He is such a hottie! Låter som en toppenkväll :)


Var ut till stallet. Dorado är ännu lite dålig i magen. Satsade på att fixa lite med manen. Den ser trött och sliten ut. Blandade vatten och dyrbalsam i en flaska. Sprayade i det i manen och vips så var den inte alls lika tråkig längre. Pälsglansade och kände mig nöjd över min hemmakur. Det var en av mina elever som gav mig tipset om vatten och balsam. Det var ett bra tips. Fler sådana vill jag ha!


Ska till läkaren i morgon. Känns lite jobbigt. Ska göra en undersökning av magen. Huu. Men och andra sidan så kanske jag får veta varför jag har så ont i den hela tiden. Börjar kunna detta nu, två år senare.



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards