Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Nina - 26 november 2009 13:33

Har precis lämnat av mamma på Arlanda. Det känns lite tråkigt att hon åkt. Men snart är det jul och då åker jag hem, hem till snön och kylan :) Tar för givet att det är snö på julafton, har hittills aldrig firat en jul utan snö och tänker inte göra det i framtiden heller.


Tankarna i mitt huvud snurrar fortfarande efter tisdagens läkarbesök. Verkar vara en hel del i min livsstil som behöver göras om. Bara en sådan sak som att jag inte får dricka alkohol, hur blir det då med glöggen? Älskar Systembolagets hjortronglögg. Känns lite snopet, åkte till läkaren för att bli av med mitt magont, i stället får jag veta att det är någonting jag kommer få dras med.


Var till Enköping igår, till Jädra gård. Var och köpte svarthavre till Dorado. Han älskar sin svarta havre och jag med! Försökte få tag på den hemma i Norrland i somras, det fanns ingenstans.


Jag var även till Granngården igår, mamma köpte ett 300 grams Horseware innetäcke till lilla frusna Dorado. Superfint! Jag köpte ett ridtäcke i fleece, det var spanska färgerna, rött och gult. Kommer passa såååå bra till mina nya röda ridbyxor. Är så nöjd. Ska åka ut och rida när jag kommer hem.


Ska ta svinsprutan på måndag. Huu.




Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards