Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Nina - 1 januari 2010 19:31

Började min dag med att sova ut, vaknade 9.00 Tog en lång promenad med Nemo och funderade på vad jag skulle fixa för fantastiskt god frukost denna första dag på året. Bestämde mig för att göra banana pancakes med chokladsås och grädde. Det var helt hysteriskt gott.


  


Åt nästan 2 stycken och hamnade sedan i koma. Var otroligt mätt och belåten. Gör banana pancakes alldeles för sällan :)


När klockan slog två blev jag tvungen att resa mig från soffan och dra på mig stallkläderna. Det var min tur att middagsfodra. Tog in Dorado och passade på att rida medan det var ljust. Skrittade igång längs vägen. Hade bestämt mig för att ta ett litet dressyrpass på ridbanan. Det blev inte alls som jag tänkt mig. Ridbanan var riktigt tung eftersom det ligger 2 dm snö på den. Blev ytterligare en dag med målet att bara hålla igång hästen. Känns inte kul just nu. Vill träna, rida ordentligt, lära mig nya saker, utmanas och framför allt; ha tak över huvudet.


Hade tur när det var dags att ta in hästarna. Daniel hade anlänt medan jag red. Han hade mockat klart tills jag kom in och hjälpte mig att ta in de resterande hästarna :)


Nu nöter jag på soffan ännu en gång, kollar på "Harry Potter".


Vackra Dorado

  

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards