Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Nina - 3 januari 2010 09:24

Inte behöver man någon traktor när man har en Audi quattro. Stod ett meddelande på tavlan när jag kom till stallet. Ulrika skulle låna min transport men fick inte fram den ur snön. Transporten står nämligen på baksidan, det är sjukt mycket snö där eftersom det inte är skottat. Var lite osäker på ifall det ens skulle gå att backa in bilen för att koppla på. Backade in bilen, kopplade på vagnen och höll andan eftersom jag var helt säker på att hela vagnen frusit ihop och dessutom frysit fast i backen. Trampade försiktigt på gasen, Audin kopplade i quattron. Kändes som att bilen kröp ihop, som en katt som ska ta ett språng mot sitt byte. Utan att varken protestera eller slira drog den fram vagnen ur snön! Var så glad att jag bara tjöt. Den är helt sjukt bra min bil. Min mamma säger att Audin är dyr för att man får betala för märket. Håller inte riktigt med, man betalar många pengar för att få en bil som klassar ut alla andra. Bättre dragbil får du söka efter.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards