Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Nina - 21 januari 2010 16:58

...vem som kastat in en bomb i min lägenhet? Jag tror Nemo haft fest här när jag varit på jobbet. Det kan omöjligt vara jag som dragit fram allt detta. Eller?


Måste skynda mig att rensa upp lite innan jag åker till stallet. Irmeli slutar jobbet snart och jag skulle åka med henne ut idag. Skynda, skynda!

Av Nina - 21 januari 2010 16:37

För den trivs bättre där. Audin är en Audi från Norrland som tycker bättre om att stå under en ett snötäckt garage och lukta på sina avgaser än att, som de andra Audibilarna, vara med på kraft- och hastighetsprover längs de sörländska stadsvägarna. En dag råkar Audin få lite extra tillsatser i bensinen, och reagerar genom att gasa våldsamt. Alla tror då att han vill vara med på provkörningarna i staden, och han skickas dit. Men Audin vill inte kämpa mot de andra bilarna i södern. Han krånglar och strejkar helt enkelt. Så Audin får föras hem igen. Hem till det varma, vinterbonade garaget i norr.


Vem är det Audin är lik? Ja, såklart. Det är ju den spanska tjuren Ferdinand.


Det har visat sig att min Audi inte pallade för sörlandsklimatet. Jag har tagit mitt beslut. Pappa har fixat biltransport så bilen åker upp till Kalix redan nästa vecka. Där ska den lagas och sedan säljas. Lyllo den som får denna fantastiska dragbil. Jag söker nu med ljus och lykta efter en ny bil.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards