Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Nina - 7 juli 2011 22:40

Jag har hela eftermiddagen filat på Emilias doppresent. Jag tror att det får bli denne. Är osäker. Ska slipa på den lite till i morgon. Ska sänka hårfästet. Ser ut som att det är en jättehög panna :) Kommer sluta med att jag åker iväg och köper någonting i stället.


 

Bilder på bilden under uppbyggnad:

             

Av Nina - 7 juli 2011 22:30

Jag har tvättat min bil idag. Den blev superren! Den bara blänkte i solskenet. Me like ;)


 

Jag käkade frukost och tog en promenad med Nemo i morse. Sedan tog jag ut Pinoccio och kastade boll med honom. Han gillar att kasta boll :)


           

Snabbt var förmiddagen över. På eftermiddagen roade jag mig med att göra Emilias doppresent. Hon ska nämligen döpas på söndag. Lite surt att Sofia Jannock har liveframträdande klockan elva på kvällen i Pajala på lördagen. Hade gärna åkt dit men ibland får man göra sina prioriteringar. Emmes present får ett eget inlägg. Senare på eftermiddagen cyklade jag in till stan och mötte upp mamma.


 

Vi handlade lite och åkte sedan hem för att fixa mat innan vi åkte till lasarettet för att hälsa på morfar. Efter lasarettsbesöket åkte vi till Frasses och köpte var sin mjukglass i våffla. De är helt groteskt stora. Men jag åt upp hela i alla fall. Det resulterade i en extra motionssväng på kvällskvisten.


Kalix :)

   

Av Nina - 7 juli 2011 22:19

Livet ska vara som för en fjäril en sommardag.

//Håkan Nesser


  


När jag vaknade i måndags och fått i mig mat så cyklade jag iväg för att hälsa på mormor och morfar. Hade ryggsäcken full med saft och bullar. När jag kom till hemmet där de bor så möttes jag av en förrvirrad morfar som inte kände igen mig. Jag pratade med personalen och med sköterskan. Eftersom min morfar fick en ordentlig stroke för två år sedan så kan han inte prata ordentligt. Han sitter dessutom i rullstol eftersom han är förlamad i höger sida. Men hur det än är så brukar han alltid skratta och gråta om vartannat när jag kommer.


Så var det inte denna gång. Han kunde inte prata och jag såg på en gång att han inte kände igen mig. När jag pratat med alla inblandade så lämnade jag honom hos dem för att han skulle få hjälp. I går fick morfar åka in akut på lasarettet. Han hade nästan 40 graders feber och var inte kontaktbar. Han har fått en ordentlig blodförgiftning. Lilla morfar. Han är så sjuk. Han känner fortfarande inte igen mig. Jag hoppas och ber att han ska repa sig.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards