Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Nina - 10 juli 2011 22:22

 

Nu har Emilia äntligen blivit döpt. Jag är helt slut. Trött, mätt och belåten. Det var ett riktigt bra dop. Emilia fick plaska med fingrarna i vattnet och hon tyckte det var roligt när prästen hällde vatten på hennes huvud. Jag hade gärna tagit lite vatten på huvudet jag med. Här har varit helt sjukt varmt och kvavt i flera dagar. Jag klagar dock inte. Min kropp fungerar som bäst när den får ha det varmt och fuktigt.


Under dopet fick jag vara framme vid dopfunten med Milla, Peter och Emilia eftersom Emilia ropade på mig redan innan vi börjat hela kalaset. Det var prästens förslag. Jag skulle agerat som fotograf och plötsligt så fick jag två uppgifter. Stressigt ;) Inte konstigt att jag är trött.


NederKalix kyrka. Den är fint belägen nere vid älven. Superfin utsikt.


Kyrkstuga 


Prästgården    

Jag köpte en finurlig sparbössa till henne. Det kan behövas om hon någonsin ska kunna köpa sig en ponny :) Moster skulle också behöva en sådan så hon får råd att köpa en ny häst någon gång.


Så här blev dopbilden. Emilia kände igen sig själv och det gjorde även gästerna, det var ju tur :) 

 

Nu ska jag hoppa i säng.


Sov gott mina vänner!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards