Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Nina - 30 juli 2011 11:46

Jag åkte upp till min mormor och morfars gård igår. Hade bestämt mig för att städa ur hästtransporten. Det behövdes verkligen. Tömde den på prylar och lyfte ur inredningen. Drog fram högtryckstvätten och satte fart. Skrubbade och tvättade. Var helt färdig när jag äntligen var klar. Fick skrubba taket länge, länge. Det hade missfärgats och fått en svart-gråaktig ton. Blää! Skitäckligt! Jag har riktiga problem med saker som är smutsiga. Tänkte för mig själv att det är därför jag behöver röra mig i stallmiljö varje dag. För att få en lagom dos av smuts och äckelpäckel varje dag. Det är utmärkt terapi.


 

Nu ska jag ut och "njuta" av 24 plus samt strålande sol när jag ska dammsuga och städa bilen.


Det börjar att bli dax att packa ihop och åka söderut igen snart. Tänkte åka i morgon eller på måndag. Ser ut som att det blir på måndag. Har ingenstans bråttom, semestern är inte slut ännu. Jag har dessutom lite ångest för att packa bilen, har otroligt mycket grejor som ska med ner. Vinterdäck, bord och stolar, väskor och massor av smått och gott. Förstår inte hur det kan bli så här varje år :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards