Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Nina - 10 september 2011 23:18

Har hela dagen gått runt med ett stort leende på läpparna. Var till Strömsholm och fikade. Brukar inte bry mig så mycket om hästarna som går i hagarna. Idag tog jag mig dock en runda i stallarna. Strök på hästarna och hämtade energi från dem. När jag sedan åkte hem så kände jag ett totalt lugn i hela kroppen. Kände mig hel igen och nu vet jag vad jag vill. Hästar är den bästa terapi jag kan få. Det behövs inte så mycket, bara lite närkontakt med en häst. Tänk vad dessa underbara djur kan göra för en.


Kom hem. Diskade, städade, dammsög bilen och gick en promenad med Nemo. När jag var färdig så tänkte jag blogga lite. Kollade först in på PRE-hemsidan för att kolla detaljerna inför PRE-Championatet. Därifrån gled jag in i ett enda virrvarr av hästar. Slutade med att jag hamnade mitt i en annons. Tittade länge, länge på hästen jag såg på bilden. Samma känsla som jag fick när jag såg Dorado på Saras hemsida smög sig på mig. Jag tittade och tittade, var nästan paralyserad. Känns konstigt att säga men jag tror jag hittat den hästen som jag vill ha. Har gått runt och känt mig som på små moln hela dagen. Mejlade ägaren och nu hoppas jag på att hon svarar mig :) Vill så gärna få se honom i verkligheten.

Av Nina - 10 september 2011 09:19

Sitter du bara och slösurfar denna lördagmorgon? Om du behöver tips på sidor att surfa in på så rekommenderar jag dig att titta in i min webbshop:

 

NinaAlina Design http://630338.spreadshirt.se/


Shoppen är just nu sprängfylld med nya grejor. Du kanske till och med hittar någonting som passar just dig.


     


Själv ska jag ta en lång promenad med Nemo och sedan käka brunch på Markan.


Ha en underbar lördagmorgon


och lördag!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards