Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Nina - 15 september 2011 20:15

Tänk vad livet kan vara enkelt ibland. Jag pratade med en PRE-uppfödare idag. Och nu har jag snart ett kontrakt på en ny häst i min hand. Jag tänker inte tala om vad det är för häst innan köpet gått igenom och jag kan slappna av i att han helt säkert är min. Jag känner mig otroligt upprymd och jag bara längtar tills den dagen då jag får stryka på min nya lilla vän. Lite nervöst är det. Men jag är säker på att allt blir bra. Har tänkt igenom min egen situation ordentligt och kommit fram till att ett föl trots allt är vad som passar mig och min livssituation allra bäst just nu. Jag kanske inte kan rida just nu men jag kan borsta och göra allt annat roligt :)


Ett PRE-föl är det, så mycket kan jag säga. Han har dessutom de blodslinjerna som jag letat efter. Jag är otroligt glad igen och det känns pirrigt i hela kroppen. Mitt hjärta börjar nog att läka och jag hoppas att jag inte ska behöva känna sådan intensiv sorg över Dorado längre.


Kram på er alla där ute i cyberrymden!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards