Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Nina - 16 september 2011 22:24

Jag har idag varit i kontakt med Sunderby sjukhus i Luleå. Jag ska vara med i ett forskningsprojekt om bröstcancer. Det är ett projekt som de ska starta och jag har blivit erbjuden att vara med eftersom jag faller in under de kriterier som krävs :) Jag är mellan 30 och 44 och har inte fått några barn. Jag hoppas att jag med min insats ska kunna hjälpa alla som är drabbade där ute. Känner mig nästan lite unik   . Om inte annat så får jag väl vara lite självisk och tänka att jag hjälper mig själv. Jag ska fundera tills på måndag och då återkomma med mitt beslut. Jag är nästan helt säker på att jag ska vara med om jag inte snubblar på målsnöret och får avslag för att jag faller utanför ramarna bland alla de krav som ställs förstås.


Nu ska jag krypa ner under täcket och ladda inför en fantastisk och spännande PRE-helg!

Av Nina - 16 september 2011 21:14

Min nya spanjor! Detta är Cielo och han är min lilla hingst :)


   

Nu är handpenningen betald och kontraktet på väg så nu vågar jag börja andas igen :) Cielo kommer att bli min. Ler bara jag tänker på det. Var lite orolig ett tag men det löste sig väldigt smidigt! Jag älskar tanken på att vara hästmänniska igen. Jag känner mig hel, mitt hjärta pumpar för dessa vackra skapelser ännu en gång.


Nu gäller det att hitta en bra stallplats eller eventuell lösdrift med tillhörande boxplats. Har så himla svårt för att ha min häst ute dygnet runt. Sover inte som jag ska då. Vet du av någon stallplats som kan ta emot en liten hingst från mitten av januari/1 februari hör då av dig.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards