Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Nina - 28 september 2011 18:59

Idag gick jag hem från jobbet när min arbetstid var slut. Kändes helt skumt. Men det var otroligt skönt. Skyndade mig hem och gick ut med Nemo. När jag kom hem igen så hämtade Sofia upp mig. Vi åkte iväg och fikade. Det var riktigt trevligt!


Jag bokade mina biljetter hem till Kalix i helgen. Åker hem den 21 oktober. Ska vara på Sunderby sjukhus på måndagen för att delta i forskningsprojektet. Känns lite nervöst i magen redan nu. Mammografin är lugn, gjorde inte så ont. Jag är däremot inte direkt fan av att få nålar i tuttarna. Fick det i våras när jag gjorde biopsi och det kändes kan jag säga. Var helt öm i flera dagar. Nu är det inte lika många nålar, det är bara fem. Måste kanske kolla upp så det inte var fem per bröst för det känns lite jobbigare. Men det hjälper inte, nu är det bara att bita i det sura äpplet :)

Av Nina - 28 september 2011 15:47

Jag måste bara få framföra mitt missnöje. Ni som hängt med ett tag vet att jag hade det lite struligt med min leverans av linser. Detta är nu ett tag sedan men det är inte över. De har fortfarande inte lyckats få till en faktura som stämmer. Otaliga telefonsamtal och mejl som bara går fram och tillbaka. Fick just ett mejl från detta linsföretag där de drog en lättnadens suck för att allt nu är klart och i sin ordning. De har fått till sitt bankgironummer och OCR-numret ska stämma. Tyvärr har de fortfarande inte lyckats få summan på fakturan att stämma med priset på linserna. De meddelande även att de skjutit fram betalningsdatumet med några dagar så jag inte skulle få en betalningspåminnelse. Jag är lite irriterad och känner att jag inte vill slösa mer energi på detta. Funderar på ifall jag ska ge dem de 150 kr som de tagit extra. Orka vara petig. Hade inte brytt mig om det inte varit så mycket strul innan detta. Vill inte gärna ge dricks för ett arbete som inte har ett rätt!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards