Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Nina - 11 september 2011 18:31

Ta en titt in i min webbshop http://630338.spreadshirt.se/. Har laddat upp nyheter som kan vara någonting för just dig :)


 

Av Nina - 11 september 2011 17:54

Har spenderat några timmar med att rita ihop en ny bild. Eftersom jag alltid bara arbetar med blyerts så blev jag ganska ställd när jag inte kunde genomföra den idéen jag så fyndigt fått mitt i arbetet. Jag hade bestämt mig för att använda de spanska färgerna mitt i min skiss. Då gick det upp för mig att jag inte äger några färgpennor. Slog en pling till min syster, hoppade på cykeln och trampade allt jag orkade till dem. Snällt gav Emme mig en röd och en gul färgpenna. Det är tur att Emme finns. Var skulle jag annars låna färgpennor. Gullunge. Här är i alla fall det senaste tillskottet i min kollektion ;)


 

Nu ska jag ta en promenad med Nemo. Måste komma ut lite. Mina fingrar värker och jag måste koppla bort mig själv från min mejl. Har hela dagen väntat på svar från säljaren till den häst jag hittat. Tyvärr har jag inte hört någonting ännu. Men jag väntar vidare och hoppas på att höra någonting under veckan. Om jag inte gör det så får jag göra ett nytt försök. Mitt mejl kanske försvunnit i cyberrymden.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards