Min spanjor Dorado

Alla inlägg under december 2013

Av Nina - 5 december 2013 14:58

I tisdags fick jag äntligen uppleva det som jag väntat så länge på! Jag kunde rida på Libero i både skritt och trav utan lina. Den lycka som jag kände och fortfarande känner går inte att beskriva. Jag känner att jag blir helt varm i kroppen bara vid tanken på vad jag fått vara med om. Att varv på varv få trava på min spanska skönhet. 


Maria är den mest underbara tränare jag och Libero någonsin kunnat önska oss. Hon har verkligen tagit oss från ingenting till allt detta. Jag är otroligt imponerad och stolt. Imponerad över Marias förmåga att locka fram det bästa hos både mig och Libero. Imponerad över hennes sätt att få mig att förstå hur och vad jag behöver göra för att Libero ska förstå mig bättre. Imponerad över Marias mjuka sätt och att hon är bekant med min förmåga. Jag träffade och red för henne för första gången när jag var 17 år och än idag är hon den bästa och främsta tränaren som jag ridit för.


Jag är stolt över Libero. Stolt över hans mjuka sätt. Hans förmåga och vilja att lära sig nya saker. Men det jag är mest stolt över är att han låter mig vara den som åker runt på honom.


Här kommer filmen från i tisdags som gjorde mig till en överlycklig ägare till min älskade PRE! Tack, ännu en gång Viktoria på Yeguada Vikinga PRE för att du hittade just denna ljuvliga individ till mig. 



 


Av Nina - 4 december 2013 06:30

Den första och största är att jag ridit helt själv på Libero. Men den händelsen ska få ett helt eget inlägg. Den andra är att bästa, snälla Hugo har levererat Cielos släde! Jippi! Den är så fin! Nu behöver jag bara en loksele så blir det många, många slädturer med älskade lilla C. Blir helt upprymd bara av tanken.

Av Nina - 2 december 2013 10:54


 

Av Nina - 1 december 2013 14:14

I går kom stjärnorna upp i fönstrena. Idag har vi jagat rätt på en utegran. Känner mig väldigt nöjd även om jag inte fick den jag egentligen ville ha ;)

Fick helt enkelt nöja mig med en mindre. Lika bra gick ju det. Hade ändå inte nog många lampor för att pynta den stora ;) Hehe.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards