Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Nina - 11 januari 2014 08:33

Funderar på ifall jag kanske ska ta ner julstjärnorna idag. Lägger mig på soffan och funderar medan hästarna smälter maten. Tänker nog bättre om jag ligger ner. Tankarna svävar iväg. Tittar på pojkarnas nya blingbling som hänger på ett dörrhandtag. Kanske skulle använda dem idag när jag ska motionera dem. Nä, de är lite för fina. Ögonlocken blir tunga. De har varit öppna sedan klockan fem då Nemo grät för att han inte vågade hoppa ner från sängen. Det var mörkt. Riktigt mörkt. Huvudsäkringarna hade slagits ut och kylan kröp in genom väggarna. -16 ute och +18 inne. Hela gårdsplanen kolsvart och stallet likaså.

Nu är pannan igång och elden sprakar. Värmen sprider sig i huset. Ögonlocken blir ännu tyngre. Har inte tid att vila. Måste motionera hästarna innan jag ska iväg till Luleå och fira Isaks födelsedag. Jo, lite hinner jag vila. Får fylla hönäten i rekordfart. Jo, jag hinner stänga ögonen ett tag. Orkar ändå inte vara vaken. ZZZZzzzz...

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards