Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Nina - 19 januari 2014 16:00

Sitter och kollar på Horse1. Blir väldigt förvånad. De visar just nu ett program om USAs nästa proffsryttare. Tränaren får börja med att lära dem halvhalt! Antingen har jag haft världens bästa tränare hela mitt liv eller så är det någonting som just dessa få utvalda personer så uppenbart missat. Men det kanske är mer vanligt att rida från moment till moment i stället för från halvhalt till halvhalt "over there". Ja, ja. Lätt att kritisera andra när man själv sitter i soffan ;)

Av Nina - 19 januari 2014 15:05

Drömde i natt att jag red på Libero. Kommer ihåg ALLT i detalj. Kommer till och med ihåg vilka handskar jag hade på mig. Jag är så ridsugen men tänker inte rida i -32 grader. Inte vill jag ställa in hästen i transporten och åka till ridhuset heller.

Pojkarna fick komma ut två timmar mitt på dagen. De var först så sprudlande glada. Sprang och hoppade. De åt och när jag mockat och gjort stallet klart så stod de vid grinden och väntade på att få komma in. Det är tråkigt att vara hästägare när det är så här kallt. Man vill knappt öppna stalldörren, för då släpper man ut denna dyrbara värme.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards