Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Nina - 26 januari 2014 21:36

Så kan man beskriva att rida lätt. Att rida upp å ner, det är precis vad Emme gjort på knatteridningen idag. Hon har dessutom lyckats byta upp sig och fått en större ponny. Nu är hon snart redo för Libero. Som hon tränat!

Emme försöker få till den perfekta bilden genom att uppmana Guiness att skratta. Han var inte riktigt med på noterna. Älskade Emme.

Av Nina - 26 januari 2014 12:47

Det behövs inte mycket för att göra en hästtjej nöjd. Libero mest glad av alla för det. Att stå stilla är liksom hans grej ?

Av Nina - 26 januari 2014 12:11

Var på en riktig långtur med Cielo. Han har blivit så duktig på att galoppera med vagn och väljer helst galoppen i långa uppförsbackar. Lugn och rund galopp. Jag körde över bron vid bäcken och den var läskig men när han gått över den en gång så var den inte alls farlig på vägen hem.

Idag passerade vi några hästar i en hage och när jag skulle vända så var han inte alls med. Han började backa. Försökte få fram honom men han bara ökade tempot. Vips så åkte jag och vagnen upp i snödrivan. Tyvärr inte rakt upp så den tippade och jag ramlade ur. Svor en lång harang och tog tag i tömmen. Förklarade att när man smackar så går man framåt. Det kan han fan inte ha missat! Men uppenbarligen har han skolkat den lektionen eftersom han gjorde samma sak en gång till. Då var jag snabb och hoppade av. Nästa gång tar jag med mig pisken. Grr. Unghästar! Det är tur att han är så söt.

Pojkarna har fått gå ut. Jag ska lägga mig på soffan och vila mitt onda ben innan jag tar tag i mockningen.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards