Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Nina - 10 april 2015 23:24

Inte bara mentalt utan även fysiskt. Jag laddar inför att våga mig upp på Cielo. Har precis beställt mig en ny ridväst. Blev en Uvex denna gång.

Av Nina - 10 april 2015 15:04

Släppte ut Libero i hagen direkt efter morgonmedicineringen. Han följde snällt med och gick helt obehindrat. Han tog sin utevistelse med ro och trampade runt på en inspektionsrunda. Sedan ställde han sig och sov i ett hörn av hagen. Cielo var kvar inne i stallet. Han skrek och hoppade på stallgången medan jag mockade. När jag släppte in honom i boxen så kunde han se Libero och blev då lugnare.

Libero fick vara ute i 1,5 h. Det räckte tyckte jag. Snön började vräka ner så han blev rätt nöjd med mitt beslut. Det blev Cielo också. Tills det visade sig att han skulle gå ut...ensam. Han sprang runt som en yr höna i hagen och skrek så hela byn kunde höra hur hemskt man behandlas på den här gården ;) Lät honom springa i en timme. Sedan gav jag upp och hämtade in honom. Oj, vad nöjd han blev. Sicken häst! Kommer att växa fast inne i stallet. Jaja, nya tag i morgon. För ute, det behöver han få vara.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards