Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Nina - 24 april 2015 18:36

Han är superfin i hullet. Hade ut honom idag. Han fick motionera tio minuter. Tänkte vara försiktig. Han är inte halt och det känns underbart. Han är så vacker nu när han tappat i vikt. Han rör sig som en Gud. Verkligen svävar fram och han tar verkligen andan ur mig. Min vackra häst. Tack för att du kämpade dig tillbaka. Och tack till min mamma som vågade tro på honom när jag bara gav upp och inte kunde göra annat än gråta. En mer handlingskraftig person än min mamma får man leta efter. Hon ringde kliniker och hjälpte oss på alla tänkbara sätt. Så jag, Libero och lilla Hugo ger henne ett tack från djupet av våra hjärtan.

Av Nina - 24 april 2015 14:42

I går longerade jag Cielo. Värmde först upp honom i 20 min, sedan plockade jag fram bommar och ett litet hinder så han fick leka lite. Oj, vad nöjd han blev! Hugo som somnat i vagnen när vi var på promenad bara sov och sov så jag hann motionera, dra bort löshår från Cielos enorma vinterpäls och duscha honom. När jag var klar började Hugo gnälla så jag ställde in Cielo i boxen och gick ut för att söva gossen. När jag kom tillbaka så var det full fart på ponnyn. Han rullade, varv på varv. Å, vad bra han hade det!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards