Min spanjor Dorado

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Ny skiss

Av Nina - 4 september 2011 21:02

Har inte varit på topp denna helg. Har mest varit hemma idag. Tagit några promenader med Nemo och cyklat med min helcoola cykel.


         

Var iväg till kollektivet på Hemdal och käkade middag. Vi kallar det så, gänget som brukar hänga tillsammans. De är helt underbara. Plockade rönnbär med Emme och sedan gick vi en promenad med Nemo. Vi gick till katthemmet och tittade på kattungarna. De är supergulliga. Emme var däremot inte lika gullig när vi skulle gå hem. Hon vägrade, hon skulle gå och gunga. Fick lyfta upp ungen och bära hem henne. Hon är lika tjurig som det jag är ;) Undra om hon en vacker dag kommer att bli min överman. Hehe, hoppas inte det. Blir så jobbigt för mitt ego.


Hjälpte Milla med att hämta deras köksbord idag. Det har varit iväg på lackering och har nu förvandlats från ek till vitt. Det var snyggt.


Har även surfat lite, kollat på Roxykläder och hästar. Tänkte anmäla mig till snowboardskola till vintern. Fanns riktigt bra lösningar och nu känns det lite roligare med vinter. Blir att åka en bit men det gör ingenting för jag har ordentliga dubbdäck i bilen tack vare min älskade pappa. Började på en ny skiss. Ska ha den som tavla här i mitt hem så jag hoppas verkligen att jag blir nöjd när den väl är klar. Ska sedan göra en likadan men med en snowboard.


 

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att jag inte har så j**la ont i morgon.


Sov gott mina vänner.

 
 
Emma

Emma

4 september 2011 21:28

Me too! (stavas too så? haha jag är sämst på engelska!:)

Hoppas du vaknar pigg och smärtfri i morgon!
kram!

http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Nina

4 september 2011 22:11

Du har stavat det helt korrekt :)

Kram!

 
Ingen bild

Felicia

4 september 2011 22:18

Du är lika snyg som dina bilder. Jag hopas att jag också blir som du när jag blir stor. Vill kuna rita som du för du verkar kuna rita vad som helst. Har du gått någon skola för att lära dig?

Ha det bra!

Nina

4 september 2011 22:25

Tack Felicia! De var snällt sagt. Roligt att du gillar mina bilder. Jag är säker på att du också kommer att bli bra på allt du vill i framtiden. Det gäller bara att inte ge upp.

Jag har inte gått någon skola för att lära mig rita. Jag älskade bild i skolan men min lärare tyckte att jag ritade för mycket hästar så jag fick VG i betyg. Det är inte förrän nu 16 år senare som jag bestämt mig för att rita andra saker. Kanske låter konstigt men jag vet inte riktigt hur jag lärt mig att rita, det är aldrig någon som visat mig hur jag ska göra och jag blir själv lika förvånad när jag ser mitt färdiga verk på pappret.

Ha det bra, våga drömma och gör någonting av dina drömmar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 4 april 2023 19:46


Idag fick vi äntligen ett genombrott, Cielo och jag. Från marken dock, men äntligen förstod mitt tuffetåg att det mesta vi gör blir bättre om vi tar ner tempot en aning. Det svåraste jag försökt mig på är att försöka få oss båda att tänka om. Att län...

Av Nina - 27 januari 2023 19:03


Det är fredag och -4 grader ute. Är strax på väg ut i stallet. Underbara fredag. Är någonting speciellt med att veta att jag inte behöver stiga upp och åka iväg i morgon. Jag kan stiga upp och släppa ut hästarna för att sedan krypa ner under det varm...

Av Nina - 25 januari 2023 19:29


När Libero dog så dog en del av mig. Är svårt att förklara men jag hade under så lång tid svårt att hitta tillbaka och jag har fram till denna jul, två år senare, äntligen hittat hem igen. Jag känner äntligen mig glad över att vara i stallet och har ...

Av Nina - 19 januari 2023 23:04

Känner mig så otroligt nöjd. Det har varit mycket hästaktiviteter för oss den sista tiden. I lördags var båda barnen med på käpphästtävling. I söndags red Hugo lektion och idag fick han både rosett och plakett från det hästbingo han deltagit i under ...

Av Nina - 5 januari 2023 14:25


Idag har Hugo äntligen fått ihop alla bingobrickor till hästbingot. Han har fått fundera på vad han ska hitta på för aktiviteter till varje moment och sedan har han tränat för att klara de olika momenten innan jag filmat dem. Idag skulle det vara en ...

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards