Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Nina - 11 april 2012 21:32

Fick bilderna av Emelie i går men jag har inte hunnit lägga upp dem förrän nu :) Bara titta och njut! Det gör jag :D


             

 

Av Nina - 11 april 2012 21:03

För en gångs skull har jag spenderat 7,5 timmar på akuten för min egen vinning. Vaknade runt tolv i natt av att det small till i huvudet. Jag fick värsta huvudvärken och gick upp för att ta en huvudvärkstablett. Fick spy som bara den och släpade mig sedan tillbaka till sängen. Somnade om men vaknade flera gånger i timmen för att det värkte intensivt i huvudet. När jag steg upp runt sex så bestämde jag mig för att ringa 1177 efter att jag spenderat ytterligare 15 minuter med att kräkas. Huvudet kändes som att det skulle explodera. Fick order om att ringa familjeläkaren när de öppnade klockan åtta. Jag klädde på mig och gick ut med Nemo. Kände mig yrslig och höger ben ville inte riktigt som jag. Åkte iväg till jobbet men blev inte långvarig. Åkte därifrån strax efter nio. Fick en tid hos familjeläkaren. Fick genomgå en mängd olika tester. Klarade inte många av dem och fick en fribiljett till akutmottagningen. Fick hjälp direkt när jag klev innanför dörren. Har aldrig varit med om att någon som jag hållit sällskap någonsin fått hjälp så fort :) Och jag har varit där MÅNGA gånger med en mängd olika personer och krämpor.


Jag fick lämna några rör med blod och sedan var det raka vägen till röntgen. Eftersom det inte visade någonting och alla de tabletter de tryckt i mig inte gav några resultat så fick jag lämna att ryggmärgsprov. Jisses, det kändes. De fick ta det två gånger dessutom eftersom första läkaren misslyckades. Nu är jag rejält öm i ryggen. Jag fick lämna ytterligare några rör med blod innan jag fick lämna lasarettet. Läkaren skulle höra av sig i morgon om provsvaren. Nu är jag helt slut och trots att jag sovit många, många timmar på akuten så är jag fortfarande så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Blir nog hemma från jobbet i morgon. Ska sova så fort jag lagt ut bilderna jag fick på Cielo av Emelie. Han är såååå underbart vacker!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards