Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Nina - 21 april 2012 22:07

 

-Nina, har Celo en vit täna i pannan?

/Emme 2,5 år



 

Black star, black star
Forever you will be
A shining star, shining star
Be whatever you can be
A rockstar, rockstar
You will always be
A black star, black star, black star
Black Star, black star, black star


/Avril Lavigne

Av Nina - 21 april 2012 21:43

Har tagit det riktigt lugnt idag. Piffat bloggen och tittat på WC dressyren på tv. Blev arg och besviken på resultatet, fel ryttare vann enligt mig. Men det ska jag inte älta mer idag. Har redan pratat med så många om mina åsikter och jag får helt enkelt acceptera att dressyren fortsätter att vara en bedömningssport där meriter fyller en viss funktion. Att man däremot dömer ner Patrik Kittel har jag svårt att acceptera. Undrar däremot fortfarande om inte den danska domaren var inlånad från de lokala dressyrtävlingarna hemma i Danmark. Nä, nu måste jag släppa innan jag eldar upp mig igen över någonting jag inte kan påverka alls   .


Jag åkte ut till vackra lilla C nu på kvällen. Han var så kelig och när jag skulle gå så hängde han med mig och ville bara mysa hela tiden. Jag hade inte med någon grimma så han tog chansen att vara på eftersom han visste att jag inte kommer att ta fast honom. Borstade av honom och försökte sedan att lämna hagen. Cielo, Q och Ture hängde med mig och förväntade sig nog att jag skulle underhålla dem :) Busungar. Det är inte så lätt att lämna dem när de bara är så mysiga och fyller mitt hjärta med kärlek.


   

Av Nina - 21 april 2012 13:29


From the moment I first saw you
All the darkness turned to light
An impressionistic painting
Tiny particles of light
It seem to me is what you're like
The "look but please don't touch me" type

 

/Madonna




 

Av Nina - 21 april 2012 12:13

Jag har gått igenom lite olika annonser och har hittat två PRE som låter intressanta. Den ena är en valack och den andra är ett sto. De är båda strax över tre år. Jag har funderingar på att ta en foderhäst för att kunna rida och helst tävla lite. Jag vill tävla både hoppning och dressyr, mest dressyr så klart. Jag ska ta mig en ordentlig funderare eftersom båda hästarna är relativt unga. Vill gärna ha en häst som jag kan tävla redan till hösten. Ska även kolla över det rent ekonomiska eftersom jag redan har en liten krabat som dränerar kassan ;)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards