Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Nina - 21 november 2013 20:00

I morse var det -19,3 grader ute. Frös till en istapp bara vid tanken av att jag skulle måsta gå ut. Gjorde stallet och skyndade mig in.

När jag kom från jobbet så var det tomt i hästhagen. Verkar blivit mitt torsdagsnöje att ta fast hästar som rymt. Denna gång hade lilla C lyckats få med sig kompis på upptäcksfärd. Hittade dem ingenstans. Blev tvungen att gå in och hämta mer kläder. Ringde mamma och pappa, de hoppade in i bilen för att hjälpa till att leta. Micke åkte med bilen upp till grannen för att titta om de trampat iväg dit. Mycket riktigt. Där var de. När jag kom ut mötte jag honom. Med sig hade han två stolta spanska pojkar. De tittade lite skamset på mig när de följde på led, bakom Micke, in i stallet. När jag kom in stod de som tända ljus i var sin box. Jag svalde den panik som tryckt sig fram i mitt bröst. Tack, bästa Micke för hjälpen! Utan dig hade jag förmodligen grinat av förtvivlan över att jag inte kunde hitta pojkarna. Hade sprungit runt i kylan och mörkret som tappad från en vagn, helt handlingsförlamad.

Nu sitter jag under filten men mina nya strumpor på mig. Hjärtat klappar ännu lite snabbare än vanligt. Får nog ta en Polly så jag landar.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards