Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 1 maj 2015

Av Nina - 1 maj 2015 23:43

Vi har precis kommit in. Det tog slut dagsljus helt enkelt. Tänk vad underbart. Snart är solen uppe dygnet runt. Oj, vad jag längtar.

Vi har städat på gården, i hagen och fört undan en av två höbalar som mössen ätit hål på plasten i och förstört alltihopa. Att frakta undan en bal som brinner är ingen lätt match. Speciellt inte om man redan öppnat skiten helt och hållet. Då är man liksom tvungen att frakta bort bit för bit. Nu är den borta i alla fall och förpestar inte min tillvaro.

Jag longerade Libero. Har varit tråkväder på förmiddagen. Hugo och jag åkte till mamma och pappa. På eftermiddagen blev det riktigt guldväder och båda hästarna fick sitt. Libero fick utökad arbetstid och det var han riktigt glad över. Nu får han arbeta på i 20 minuter några dagar innan jag höjer ytterligare och sedan kör på fullt ut.

Cielo har tappat 20 kilo i vikt. Inte så mycket men det känns som en seger. Libero mätte jag inte men han är så fin i hullet. Man kan se men blåtta ögat hur mycket han tappat. Underbart!

Kotten sover och mina ögonlock är tunga. Ska också vila nu. Sov gott!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards