Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Nina - 4 maj 2015 22:05

Longerade Cielo. Han fick jobba magen i galopp nästan hela passet. Sedan hoppade jag upp. Var underbart att få rida på honom igen. Skrittade bara men han tyckte att det var helt ok. Lyssnade så bra. Red ganska länge.

När jag longerade Libero idag så var han så glad. Föll i galopp flera gånger. Jag tog självklart in honom men är nu osäker på om något hänt. Han hade 38,0 i temp och tyckte det såg ut som att han avlastade benet oroväckande mycket. Fy, får inte vara någonting fel. Han skulle egentligen kunnat vara igång fullt ut nu men jag har inte vågat chansa och tagit det väldigt försiktigt.

Av Nina - 4 maj 2015 18:03

Hugo är på gång. Han kan snart krypa. Han tar sig fram genom att åla. Snabbt går det och han tittar på allt. Han har dock en mästare som undervisar honom. Ja, i alla fall om du frågar Nemo. Han visar att han måste trycka upp rumpan.

Av Nina - 4 maj 2015 17:59

Cielo har sovit i solen hela förmiddagen. Han är en riktig soldyrkare och det känns säkert i kroppen efter gårdagens galopparbete. Han ska få komma ut en sväng i kväll också. Vet dock inte om jag ska köra. Tror jag ska rida. De håller på att avverka skog en bit bort och timmerbilarna kör i skytteltrafik efter vägen. Vill inte gärna möta en sådan. Tycker själv att de är läskiga.

Libero har precis fått komma ut och jobba på lina. Han är så fin! Blir glad över hur bra det går. Tänk vad nära det var att jag inte skulle fått stå här och njuta av vårsolen på ridbanan tillsammans med min vita springare. Han är nog snart så pass återställd att jag kan hoppa upp på honom. Vill dock vara försiktig. Om jag skulle kunna så vet jag att jag skulle linda in honom i bubbelplast. Min fina vita spanska klenod.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards