Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Nina - 10 maj 2015 23:08

Hugo har somnat klockan åtta. Jag har fixat med hästarna. Har nu bäddat ner mig i sängen med min son. Älskade fina lilla Hugo. Om jag ändå hade ens kunnat förställa mig hur det skulle varit att få älska någon som jag älskar dig. Jag är så glad att du är här med mig. Du är verkligen mitt allt. Tänk vad jag skulle kunna göra för dig.

Hugo är den enda som kan få mig att stanna upp, att bara vara. Att kunna bara vara med honom en hel dag och göra ingenting. Utan att få dåligt samvete för allt det andra. Att kunna låta frukostdisken stå och i stället krypa lite på golvet. Att bara vara och leka, mysa och lära känna. Att forma och förstå. Det finns ingenting som kan få mitt mammahjärta att banka så hårt som när han tittar på mig, när han ler. Så där intensivt så att hans ögon glittrar och jag vet att det är mig han ler åt. Att känna honom famla efter min hand när han sover. Som för att försäkra sig om att jag är där. Jag är hans mamma och bandet vi har är så starkt. Läste en gång att det är en egogrej att skaffa barn. Jo, jag håller med. Men tänk, jag kan förstå. Det finns nog ingen som kan ge en den kärlek som ett barn kan ge. Egoistiskt eller inte, men personen som skrev det hade nog inte samma bild av ett barn som den bild jag har.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards