Min spanjor Dorado

Alla inlägg under november 2009

Av Nina - 1 november 2009 11:53

Steg upp tidigt idag, käkade frukost. Har längtat sedan i går att åka ut till stallet. Bestämde mig för att tömköra, det är riktigt länge sedan jag gjorde det. Passade på att klättra i skogen, det hinner jag aldrig göra under veckorna. Det hinner alltid bli mörkt innan jag hinner ut till stallet vilket gör att det sista man tänker på är att rida in i skogen och snubbla bland stenarna.


  


Det gick riktigt bra, Dorado tyckte det var roligt. Han valde lite egna vägar och följde inte riktigt stigarna.  Men det gick bra i alla fall :)


När vi kom tillbaka till gården tog jag honom på lina. Manade på honom i trav och blev helt paff. Har i flera månader tränat på att få ett långt, lugnt travsteg. Där var det, han var igång. Nu hade han det äntligen, all träning har gett resultat och jag fylldes av en otrolig lyckokänsla. Maria hade rätt. Min trippiga andalusier kan också röra på sig. Jag är nu så glad att jag inte gett upp, att jag bara fortsatt rida som jag gjort och hoppats på att få resultat förr eller senare. Dorado är ung och han har mognat helt otroligt mycket den senast tiden. Nu gäller det att se till att hålla kvar detta och det ska jag minsann göra. Det kan du ge dig på.


  

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards