Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Nina - 10 augusti 2009 21:13

Puh, idag var det tungt att kliva upp. Inte för att jag sovit länge nästan en enda morgon under min semester. Var bara inte riktigt mentalt inställd på att måsta börja jobba igen. Har varit ledig i sex veckor och nästan hunnit börja uppskatta att göra vad jag vill utan att ha en miljon måsten.


När jag väl tagit mig upp, duschat, varit ut med Nemo och käkat frukost så kändes det nästan lite skönt att få lite rutin i vardagen igen. Cyklade iväg till jobbet. När jag skulle öppna dörren till entrén så hade jag helt glömt bort min kod. Provade en mängd olika koder och lyckades tillslut pricka in rätt. Kan nog inte skryta med att jag fick mycket gjort under dagen, men jag var där i alla fall. Misstänker att det är lite så eleverna känner sig ibland.


När jag kom hem igen var jag helt slut. Fixade köttfärssås och spagetti. Att jag glömde bryna lök förklarar hur off min hjärna var.


När jag kom ut till stallet tog orken slut. Hämtade in Dorado men hade plötsligt inga ambitioner alls att rida. Han mumsade lite havre och tittade konstigt på mig när jag trädde på honom flughuvan för att gå ut igen.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards