Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Nina - 24 augusti 2009 21:48

Ja, det är ljudet av lösa skor. Blir så less på detta tråkiga ljud. Det är typiskt sommaren, skorna sitter inte bra i torra sommarfötter. Störtade in på Granngården kl.17.55, fick köpt två framskor. Och tur var det, för när jag kom till stallet hade den ena lossnat och den andra var på upphällningen.


Jag slet bort den, raspade båda hovarna och slog på nya fina skor. Lite typiskt att jag var tvungen att göra detta idag eftersom hovslagaren kommer på onsdag. Men om jag ser det från den ljusa sidan så får jag rida morgondagens träning med fina nyskodda fötter i stället för trasiga, tråkiga och gammelskodda framfötter. Han blir lätt lite snubblig då.


Red på stora vallen idag. Det var riktigt kul. Dorado var så fin. Vi galopperade ganska mycket i ett bra tempo, tog tillvara på det stora utrymmet. Han lyssnade riktigt bra på mig när jag ökade och samlade upp honom. Nu känner jag mig rejält laddad inför morgondagen.


Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards