Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Nina - 2 mars 2011 18:35

Äntligen är jag på väg hemåt. Det har varit jobbiga dagar sedan Dorado försvann ur mitt liv. Jag har på tok för mycket fritid och till Nemos förfäran så finns det plötsligt alldeles för mycket tid att fokusera på hunden. Han är nyfriserad, tvättad, borstad och klorna är klippta och filade. Man kan säga att hunden är tipptopp. Han får dessutom massvis med motion vilket han inte heller är särskilt glad över.Ska bli så skönt att komma hem. Träffa Pinoccio. Det är min andra lilla vovve som sedan två år tillbaka inte bor med oss. Tro det eller ej men det är elaka lilla Nemos fel. Han är så taskig med Pinnen att det inte går att ha dem tillsammans. Nemo springer runt och visar tandraden samtidigt som han varnar genom att låta illa. Det är ont krut i Nemo. Men som med alla elaka varelser så har jag kallt räknat med att han blir gammal, riktigt gammal. Och det tycker jag om.När jag kommer hem ska jag gå och fika på café Myggan. Det är mitt favvocafe. De har en underbar chailatte. Ska hälsa på mommo och moffa också. Springer förmodligen över till min kusin också, bara för att få tjattra lite häst :)Det blev den första bra dagen på länge idag. Var till tandläkaren. Hade som vanligt inga hål.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards