Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Nina - 20 mars 2011 11:49

Jag orkade äntligen tömma bilen på hästgrejor igår. Det kändes skönt att städa undan allt. Har varit lite orolig för att någon skulle göra inbrott och ta alla prylarna men det har inte gjort att jag orkat ta tag i situationen för det. Jag tömde även lägenheten på hästkläder. Tömde den garderob som jag haft alla kläderna i. Spenderade sex timmar med att tvätta dem och stuva undan dem i förrådet. Nu har jag städat undan Dorado på allvar. Känns skumt men skönt på något sätt. Jag hittade massor med fynd i garderoben. Hittade bland annat den halsduk som jag sökt hela vintern. Sedan hittade jag de fina stigbyglarna som jag fick av mina kollegor i 30-års present. Har inte använt dem eftersom jag tänkte ha dem vid ett speciellt tillfälle. Precis som de snygga schabraken jag har broderat med Dorados namn. Så är det någon som har en häst till salu med namnet Dorado så kan ni gärna höra av er ;)


    


Jag körde mitt armpass på gymet direkt på morgonen. Det brände ordentligt. Eftersom jag var så duktig så bestämde jag mig för att käka på Pizza Hut. Det var gott. Beställde en Hawaii utan skinka, bytte ut skinkan mot paprika. Rekommenderas :)


Senare på kvällen lade jag mig, med gott samvete, på soffan. Kollade på "The Beach" och drömde mig tillbaka till Thailand. Förlustade mig med mina absoluta favoritgodisar.


  



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards