Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Nina - 18 juni 2012 17:54

Hade ut Cielo i ridhuset i lördags. Jag köpte ett nytt bett till honom på Strömsholmstävlingarna. Han tog det direkt och såg ut som att han tyckte att det var bra grejor. Inte en enda protest :) Tog även på honom en körgjord. Släppte honom i ridhuset så han skulle kunna galoppera och göra allt sådant som en liten häst kan vilja göra när det är någonting nytt som spänner runt magen. Han har haft på sig den en gång tidigare och denna gång var lika odramatisk som första gången. Känns kul att han är så totalt orädd. Min plan är att kunna köra in honom så det är bra om han kan vänja sig med grejorna lite innan.



 

När han fått springa några varv med gjorden på sig så tog jag av den. Kopplade på ett grimskaft och tränade på att springa (inför championatet i höst). Sista anmälan är 20 juli men jag vet inte om vi kommer att kunna vara med. Har inte fått ordning på hans papper ännu så jag ser nu att det jag drömt om så länge kanske inte kommer att bli av :( Känner mig otroligt besviken men har inte helt gett upp hoppet. Försöker dock att bearbeta så jag inte ska bli alltför besviken ifall vi inte kan delta. Jag hade hoppats på att ha detta år som ett förberedelseår inför att visa honom som tvååring.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards