Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Nina - 20 juni 2012 19:46

När jag kom hem och skulle käka lunch i går blev jag glatt överraskad. I mitt kök hade hantverkaren fixat en ny kran. Det betyder att min diskmaskin snart är på ingång. I dag ringde en annan hantverkare. Han ville sätta igång med att byta kakel. Ja! Jag fick ett par superfina stövlar av en kollega i går. Svarta med blommor på :) Jag har idag gjort min sista dag i ledningsgruppen och då fick jag en present för mitt arbete. Jag fick en jordgubbsplanta. En sådan man hänger upp. Superfin. Gillar saker som man kan äta ;) Tänk vad roligt det är med roliga överraskningar så här mitt i vardagen.


Var ut till Cielo tidigt i går. Han är så fräsch och det verkar som att hålet i hoven blir bättre hela tiden. När jag åkte från stallet så ringde min kollega. Vi hade bestämt att vi skulle gå på bio och titta på "Snow White and the huntsman". Den var riktigt bra! Ett tips om du är biosugen. Innan bion köpte vi var sin ischai. Kall chailatte med is. Den var riktigt god!


 


När jag kom hem började jag att läsa den bokserie som jag inte hann med förra sommaren. Vampire Academy. Hoppas den är bra.


 


Nu ska jag ta en promenad med Nemo och sedan njuta av mina nybakade jordgubbsmuffins!


   

Av Nina - 20 juni 2012 19:40

Fick ett foto på min mejl. Var superkul att på något sätt få ta del av hur de hängt och fixat med mina tavlor. Snart ska de plockas ner och jag ringde till mamma och bad henne lämna någon tavla till mormor. Som jag nämnt någon gång förut så är min mormor förvirrad. Hon kommer inte ihåg mycket men hon har koll på hästarna. Därför skulle det vara roligt att ge henne någonting som hon skulle uppskatta. Tror jag ska ge tavlan på Cielo till mamma om hon kan hitta ett bra ställa att hänga den på. Hon verkar gilla den tavlan :)


 

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards