Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Nina - 28 juni 2012 22:33

Jag stod och muttrade i köket när jag lagat middag i förrgår. Kände mig så gruvligt less på att diska. Gav blanka f*n i att göra det. När jag kom hem från jobbet i går hittade jag den diskmaskin som jag beställt, monterad i mitt kök. Blev så lycklig. Mest för att jag sparat mig själv en diskning eftersom jag vägrade att diska dagen innan. Jag fyllde maskinen och har idag provat den. Rent och snyggt blev det :) och allt som krävdes av mig var ett enkelt knapptryck. Jag har nu officiellt gett mig själv sparken och blivit med diskmaskin. Känns otroligt befriande.


Någonting som jag däremot funderar på är vart mitt kakel försvunnit. Kakelkillarna tog ner mitt gamla kakel i torsdags förra veckan och sedan försvann de. De sade att de skulle komma tillbaka till veckan. Jag frågade i och för sig inte vilken vecka de skulle komma men jag tog för givet att det skulle vara denna vecka. Men jag ska inte vara kinkig. Det är fortfarande en arbetsdag kvar på denna vecka.


Jag tömkörde Cielo idag också. Det gick superbra även denna gång. Han är lugn och stabil. Han gör mig så stolt.


Kram

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards