Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Nina - 13 februari 2013 18:51

Hade ut veterinären för att göra en munkoll på lilla C. Han såg fin ut i munnen. Vi bestämde på plats att göra slag i att ta bort den vargtand som Cielo har. Det gick snabbt och plötsligt stod jag med tanden i min hand. Jag hade gjort upp med veterinären redan innan hon tog tanden att jag ville ha den. Coolt att ha en egen tand.

Av Nina - 13 februari 2013 12:14

När jag kom ut i morse så kom flocken och mötte mig. Jag pratade med dem och längst bak hörde jag en svag gnäggning. Flocken skingrade sig och Cielo tryckte sig fram. Han är så söt. Han blev så glad av att se mig och jag blev glad när jag såg honom. Han dök ner i grimman och följde snällt med mig. Ställde in honom i boxen och gav mat. Han var så nöjd. Jag blev så glad av att få träffa min alldeles egna lilla C direkt på morgonen.

Av Nina - 13 februari 2013 07:29

Dricker gamlingsdricka från Coop.

Av Nina - 13 februari 2013 05:35

Jag har två val och vet helt seriöst inte vem jag ska välja. Är helt förvirrad. Rädd för att om jag väntar för länge så försvinner den ena. Å, han är så söt. En liten diamant.

Har bestämt mig för att ta några dagar och verkligen tänka till. Inte låta mig påverkas av andra. Detta beslut måste komma från mig. Har all fakta jag behöver. Den i Spanien är en riktig klenod (har jag nu förstått). Men som med alla hästar i Spanien så blir det en annan prislapp innan den är här. Den som är här i Sverige fångar min uppmärksamhet gång på gång och han är så lik Dorado, på så många sätt.

Nu ska jag släppa allt och åka till stallet för att pussa på lilla C. Han ska få komma in och vila sig. Veterinären kanske dyker upp på eftermiddagen idag eller på fredag för att göra en tandcheck.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards