Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Nina - 18 februari 2013 17:10

Idag slog det mig hur mycket jag egentligen behöver organisera runt denna flytt. Kastade mig på telefonen för att få tag på Grens. Hästarna fick plats på transporten upp till Piteå sista veckan i mars. Skulle få en offert och väntar nu på summan för kalaset.

I morgon eller på onsdag besiktas min vita. Det är så spännande och nervöst. Han ska bokas in på en transport från Spanien. Har bestämt bolag där också, ska kontakta dem så fort jag vet att hästen är grön.

I morgon måste jag komma ihåg att ringa och fråga om sulkyfästena till hästtransporten. Måste ju få med mig vagnen till lilla C.

Nu ska jag studsa iväg till postlådan och posta papprena till banken.

Av Nina - 18 februari 2013 07:28

När vi sitter i bilen på väg för att fika så sjunger hon:

"-Who's afraid of the big bad wolf, big bad wolf, big bad wolf. Who's afraid of the big bad wolf. Hahahahaha".

Blir glad i hjärtat när jag hör den klockrena engelskan som ungen klämmer fram.

På väg in i varuhuset, när vi ska och fika så lägger hon sin lilla hand i min och säger:
-Nina, vet du att val och varg börjar på v?

Verkar som att lilla E kommit en bit i alfabetet.

Av Nina - 18 februari 2013 06:51

Rensade i det ena förrådet i går. Bar ut säckar med kläder, skor och prylar. Lastade hela bilen full med grejor. De ligger ännu kvar eftersom återbruket hade hunnit stänga innan jag rensat klart. Eller klart kan jag inte säga att det är. Det finns fortfarande massor med lådor som jag behöver gå igenom. Efter det så har jag förråd nr.2 Där är det dock mest hästgrejor så det känns lugnt. Ingenting som ska kastas.

Det är bra att jag har mycket att göra. Då har jag inte så mycket tid över till att tänka på veterinärbesiktningen av min nya stjärna. Är så förväntansfull!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards