Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Nina - 5 september 2014 23:26

Här händer inte så mycket. Vi försöker att lära känna varandra, Kotten och jag. Känns lite konstigt att säga eftersom vi kompat ihop i nio månader. Borde man inte känna varandra rätt bra vid det laget. Har börjat höra skillnad på de olika gråten i alla fall.

Det är otroligt skönt att vara hemma och bara rå om min lilla kärlek. Henrik har jagat några timmar så jag har fått vara ensam. Det var väldigt skönt. Missförstå mig rätt, älskar att ha Henrik här men att få vara solo med Kotten är också guld. Helt ensamma har vi förstås inte varit. Nemo har ju varit här. Han är som ett plåster på sin lillebror.

Vi har tagit vår första promenad tillsammans.

Sedan provlåg han i spjälsängen. Nemo övervakade.

Sedan åt vi länge. Bara myste. Provade vaggan. Den var helt ok.

Vi har även provat den nya tröjan som vi fick av Ulla och Villy. Den var supernice och passade perfekt till att hålla värmen när det var dags att besöka hästarna.

Av Nina - 5 september 2014 20:56

Nytt fräscht gräs. Det var vad pojkarna fick i går. Oj, vad glada de blev. Mamma, pappa och Henrik hjälptes åt. Jag och Kotten stod på sidan om och tittade på.

Cielo tyckte att barnvagnen var skitläskig. Libero däremot, han var väldigt nyfiken på vad som fanns i hålet.

I dag fick jag äntligen borsta och mysa med pojkarna. Har saknat dem så sjukt mycket! Cielo kom fram till staketet för att hälsa på sin lillebror. Som han väntat och längtat efter att få träffa sin bror.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards