Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Nina - 20 september 2014 16:58

Oj, vilken höstdag det varit. Underbart varmt. Involverade hela familjen och drog med dem till pojkarna. Kotten fick sova i vagnen medan jag plockade in stängseltråd. Henrik och Isak fixade grejor till ridbanan. På dagens agenda stod det löshoppning med Cielo. Isak körde bommar med fyrhjulingen och Henrik fixade hindrena. Jag gjorde i ordning Cielo. Hoppningen gick från början lite si så där men när jag involverade Henrik till att agera som infångare så gick det mycket bättre. Klockrena hopp och en nöjd mamma. Då får man klappen på halsen och snälla ord. Det gillar min lilla C. Libero underhöll sig själv, helt på egen hand. Motion när den är som bäst :/

När Cielo fått sig en runda på banan var det dags att hägna in nytt bete. Glada pojkar släpptes på nytt gräs.

När det var fixat så hjälptes Henrik och hans pappa åt att tömma lösdriftshallen. I morgon ska den halmas och pojkarna får flytta in. I morgon kommer de dock hem för att sova i stallet. På måndag kommer hovis. Det ser jag fram emot.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards