Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Nina - 23 september 2014 15:22

Idag var det dags för vägning på BVC. Vi körde förbi till pojkarna när vi ändå var ute och finåkte. När vi kom dit så såg jag att tråden hade blåst ner från en stolpe. Cielo stod och vaktade den. När jag gick in i hagen för att fixa så kom Libero och visade att hans täcke gått sönder. Undra vem som gjort det? Måste vara samma piraya som tagit ett jättebett i hans hals. Lilla Libero. Han som alltid bara är så snäll. Tror det är dags att börja leka på allvar med svarta faran så han inte tuggar på min vackra vita. Vore ju hemskt om min svarta inte bara var ouppfostrad utan dessutom helt plötsligt visar sig gått och blivit köttätare!

Vägningen på BVC gick utmärkt, 4140 g. Han har dock inte vuxit en enda centimeter sedan han kom ut. Är fortfarande 54 cm lång. En finlemmad liten pojke som barnmorskan alltid konstaterar. Men jag har hela tiden känt att han inte blivit längre. Borde kännas när man ammar eller så borde han växa i klädstorlek men han har fortfarande bara storlek 50.

Min coola kille med sin rockabillyfrisyr. Undra varför håret alltid står rätt upp på honom?

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards