Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 13 september 2014

Av Nina - 13 september 2014 21:35

Theos sång

Du somnar sött vid mammas bröst
Du finner lugn och ro
Och du ser världen är så stor
Du somnar sött vid mammas bröst
En ängel som du är
Och du är välkommen till oss

Vill ligga nära när du sover
Du är den finaste av gåvor
I dina ögon ser jag mig
Man blir glad
Av kärleken till dig

Du somnar sött vid mammas bröst
Du finner lugn och ro
Oh du ser världen är så stor
Du somnar sött vid mammas bröst
En ängel som du är
Oh du är välkommen till oss

Mitt liv har fått en helt ny mening
I detta kaos i en värld
Full av förnedring
Du sprider glädje i vårt hus
När du skiner upp som det gladaste av ljus

Du somnar sött vid mammas bröst
Du finner lugn och ro
Oh du ser världen är så stor
Du somnar sött vid mammas bröst
En ängel som du är
Oh du är välkommen till oss
Oh du e välkommen till oss

Av Nina - 13 september 2014 20:49

Jag kommer ännu ihåg hur det kändes. Att stå där och 30 minuter innan lektionen skulle börja så fick man reda på vilken ponny man skulle få rida under dagens lektion. Jag var sju år. Det var så gammal man behövde vara på "min" tid för att få rida på ridskolan. Älskade lilla Emme började på ridlekis när hon fyllt fyra. Nu är hon snart fem och har lyckats avancera sig in på riktiga lektioner. Var hennes ridlärare som frågade. Sådant gör mig stolt, oj så stolt. Underbara unge.

Denna vecka hade hon bestämt sig för att rida Trollet. Och hon godtog inte att få rida Twist, som hon alltid annars vill rida. Hon hade bestämt sig för Trollet och när hon bestämt något så brukar det bli så. Hennes snälla ridlärare lät henne byta. Hade varit en toppenlektion! Tänk vilken lycka! Det kan alla ridtjejer och killar där ute relatera till. Att lektionen blir som man tänkt sig och till och med lite bättre.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards