Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Nina - 15 september 2014 21:13

Jisses, vad trött man kan bli. Blir lätt så när man spenderat sin dag med att göra detta:

Av Nina - 15 september 2014 16:19

Det enda FB handlar om denna dag är pajkastning. Smutskastning av vad folk röstat på. Röd eller blå. Kommentarer som: "Hoppas ni är nöjda nu". Jag tycker det är lika mycket sandlådenivå på alla inlägg som det var på politikernas debatter härom kvällen. Jag tar allt med ro för jag vågar luta mig tillbaka och lita på att någon annan gör jobbet som jag inte är kompetent att göra. Jag var inte alltid överens med förra regeringens beslut och kommer säkerligen inte att vara det denna gång heller. Men jag är inte den som styr Sverige och det tackar jag min lyckliga stjärna för! Vilket skitjobb! Det skulle jag aldrig söka även om det ploppade upp på arbetsförmedlingens hemsida.

Snälla, låt alla rösta på det de tror på. Krymp inte dig själv genom att kasta skit på någon som inte röstat på samma som du. Alla tycker olika och det har vi rätt att göra. Vi lever trots allt i en demokrati och det ska vi fortsätta att göra. Så länge vi har antingen de röda eller de blå vid makten. Det är partiet som smyger sig in bakvägen som vi behöver oroa oss för. Partiet som inte egentligen har så mycket belägg för allt de lovar och säger. Partiet som inte kan räkna ut en budget och skyller på någon annan trots att de själva räknat fel. Partiet som inte har i Rikstan att göra. Låt de kompetenta styra vårt land. Fokusera på rätt saker. Våga luta dig tillbaka, ta inte ut segern i förskott men se inte heller djävulen i att vi nu fått ett maktskifte. De som röstat blått och nu fått ett bakslag verkar ge upp lite lätt tycker jag. Till alla Moderater: Gör om och gör rätt. Gå tillbaka och rannsaka vart era väljare försvunnit. Gör någonting åt det i stället för att skylla på någon annan. Varför inte komma på en plan att stoppa SDs framfart och bli hyllade som hjältar i stället? Win-win, som min gamla lärare i marknadsföring skulle sagt.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards