Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 28 september 2014

Av Nina - 28 september 2014 19:33

Vi har intagit soffläge efter en shoppingdag i Luleå. Hugo har precis skypat med storasyster Emme. Log åt henne flera gånger.

Utslagna killar. Och vi som skulle titta lite tv. Mamman ser ut att få göra det helt själv med bara en bit Plopp som sällskap ;D Inte fy skam!

Av Nina - 28 september 2014 07:12

I går var det styrketräning på schemat. Pappa, mamma och farbror polisen kom för att delta. Mamma började med att mocka stallet. Jag har så svårt att be om hjälp och med min mamma behöver jag aldrig göra det. Hon har en förmåga att se vad som behöver göras och vad jag kan tänkas behöva hjälp med. Pappa och farbror polisen tog bort alla träd som vi fällt i nya vinterhagen. När träden var borta så släpade vi undan allt ris som blev över efter att de kvistat träden. Nu är det bara staketet kvar. Ska bygga superhögt trästaket så Cielo hålls kvar där i vinter. Har inga planer på att jaga honom runt hela byn när han kommer på att han ska hoppträna.

Kotten sov i vagnen hela tiden då vi fixade ute. Var så skönt att få detta gjort. Sedan blev det superfint också! Min mamma är handlingskraftig. Det blir alltid ordning på torpet när hon är med.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards